.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمبود جایگاههای گاز و سرگرداني رانندگان آملی

کمبود جایگاه سی ان جی و افزایش خودروهای دوگانه سوز در آمل سبب شده، دارندگان این خودروها و تاکسیداران روزانه چند ساعت از وقت خود را در صفهای طویل جایگاه های عرضه گاز طبیعی سپری کنند.
به گزارش شمال نیوز به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از سهمیه بندی بنزین و برای جلوگیری از آلودگی شهرها و کاهش مصرف بنزین، استفاده از گاز سی ان جی برای خودروها به ویژه خودروهای عمومی در اولویت قرار گرفت.

استفاده از سی ان جی با توجه به قیمت پایین آن در مقایسه با بنزین از سوی رانندگان مورد استقبال قرار گرفت ولی مشکلاتی باعث شده است که رانندگان خودروهای دوگانه سوز در آمل ساعتها در صفهای کیلومتری برای پرکردن سیلندرهای خود در انتظار باشند.

در شهر آمل فقط سه جایگاه سی ان جی به صورت دو منظوره وجود دارد که این پمپها به هیچ وجه پاسخگوی خودروهای دوگانه سوز فعال در شهرها نیست و بیشتر اوقات غیرفعال هستند.

در این میان صفهای مقابل این پمپها گاهی رانندگان را حدود یک ساعت در صف منتظر رسیدن نوبت نگه می دارد این در حالی است که به دلیل قرارگرفتن شهر آمل در مسیر تهران و ورودی مازندران و پرتردد بودن اتوبان و آزاد راهها باید پمپهای شهر و استان به نیاز مسافران و خودروهای عبوری نیز پاسخ دهند.

شماری از رانندگان در گفتگو با خبرنگار مهر با گلایه از اینکه تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده نمی شود، خواستار پیگیری و رسیدگی به مشکلات و افزایش پمپ ها در شهر شدند.

یکی از رانندگان تاکسی در این زمینه اظهار داشت: چند ساعت در روز مجبور هستم برای پرکردن سیلندر خودروی خود در صف باشم.

یاسر عباس زاده با اشاره به اینکه درآمد ما از محل حمل و نقل مسافران تامین می شود، گفت: توقف روزی حداقل دو ساعت در صف برای ما خسارتهای فراوانی را به بار می آورد.

این راننده تاکسی با اشاره به اینکه در روز باید حداقل دو بار و حداکثر سه بار به پمپهای سی ان جی مراجعه کنیم افزود: این امر باعث می شود تا چند ساعت از کار و زندگی عقب بیفتیم.

یک راننده آژانس کرایه ای نیز با اشاره به مشکلات برخی پمپها در مورد فشار گاز افزود: مشکل شلوغی پمپها مشکلی است که باید برای آن فکر اساسی شود زیرا پمپهای فعلی جوابگوی نیاز خودروهای فعلی و خودروهایی که روز به روز به تعداد آن افزوده می شود، نیست.

علی رسولی با اشاره به اینکه باید پمپهای جدیدی در سطح شهر راه اندازی شود اظهار داشت: کمبود پمپهای سی ان جی به مشکل اساسی تبدیل شده و گاه صفهای خودروها در مقابل پمپها به بیش از چند کیلومتر نیز می رسد.
وی با اشاره به اینکه گفته می شود پمپهای جدید دیگری در سطح شهر راه اندازی می شود، تصریح کرد: راه اندازی پمپهای جدید می تواند از این مشکلات بکاهد.

راننده دیگری نیز در این زمینه اظهار داشت: فشار برخی پمپهای سی ان جی کم است و همین امر باعث می شود که پمپهایی که از فشار خوبی برخوردار هستند بیشتر از دیگر پمپها شلوغ تر باشند.

سرپرست ناحیه گاز آمل گفت: هم اکنون سه جایگاه دو منظوره در نقاط مختلف شهر آمل فعال است.

حشمت الله باوفا از راه اندازی چهارمین جایگاه عرضه گاز به صورت تک منظوره در یک هفته آینده خبر داد و افزود: هم اکنون بهره برداری آزمایشی از این جایگاه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پنجمین جایگاه تک منظوره در منطقه حسن آباد واقع در محور آمل به محمود آباد هم اکنون حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد تصریح کرد: این جایگاه تا دو ماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

باوفا ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی جایگاه های جدید مشکلات رانندگان خودروهای دوگانه سوز برطرف شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.